יום שלישי, 19 באוגוסט 2008

"הבשורה"על פי מפתח הל"ב

היי , בדקות האחרונות חזרתי ממפגש החשיפה בראשון לציון.....מה אומר ומה אספר......

כזאת נהירה מאז יציאת מצריים לא ראו...רכזות ,מורות ונשות חינוך שונות שהגיעו בהמוניהן והוכיחו ברגליהן עד כמה התוכנית תפסה תאוצה....אז נכון יהיו שיאמרו "המנהלת שלחה אותי......" ובכל זאת כשיצא לי בהפסקה לשוחח עם בנות מוכרות ולא מוכרות , נשמע היה כאילו כולן רוצות , מבקשות : "תנו לנו עוד מזה....מהמתוק מתוק הזה...."
שאלו שאלות , התעניינו , בררו מתי מתחילה ההשתלמות , שכנעו אחת את חברתה להגיע:
"תבואי זה חשוב תקבלי המון רעיונות לצוות שלך....תתחדשי שם....." "בואי נבקש להשתלם יחד....."
נרשמה התלהבות מהמצגת המושקעת , מסרט השגרירים שהוקרן, מהשיר"יותר"של עדנה לב.
חשנו באויר את הלבבות נפתחים....המדריכה שלי הגיעה במיוחד מכפר סבא לעזור בחשיפה , אבל זה ממש לא משנה שהיא לא מראשון,היא פשוט דיברה בשפה שלנו....היא הצליחה לגרום לבנות לפתוח את הלבבות להתרגש ולרגש....בנות שכתבו שבאו רק לקחת חומרים ,פתאום ביקשו לשנות וכתבו סימן שאלה....
אני באופן אישי נהנתי מכל רגע....{מזמן לא "דיברתי ושיתפתי"אז שמחתי על ההזדמנות....}
אני מסכמת את החשיפה כהצלחה כבירה।
ומודה לכל המנחות והמדריכות שבנו את הבוקר המפרה.....אבישג



תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

את ענקית !.

איזה כתיבה רהוטה ,זורמת ובטוחה.

גם אם לא הייתי מכירה אותך ,הייתי הולכת אחריך...

איולי