יום שני, 23 ביוני 2008

אחד מרגעי השיא בתוכנית




היום נפלה בחלקנו הזכות להשתתף בטקס סיום שגרירי מפתח הל"ב לשנה זו. הטקס נערך ברוב כבוד והדר בתאטרון ירושלים", כבר אל מן ההתחלה חשתי בחגיגיות העוטפת את המעמד. הגענו לשם בהסעה כאשר הגיעו לאסוף אותנו הייתי עם עם קבוצת תלמידים מייצגת כשכל תלמיד קיבל כובע וחולצה לבנים עם הלוגו של מפתח הל"ב. קיבלנו ארוחת בוקר נחמדה בחניון בלטרון, משם המשכנו אל היעד שם התקבלנו בעוגות ומיצים. מייד עם רדתנו לאולם עמדו סביבנו עשרות "סטנדים" ועליהם הונחו פוסטרים קשיחים צבעוניים בהם השתקפה ובאה לידי ביטוי העשייה בכל בתי הספר בהם פעלה תוכנית השגרירים בשיתוף מתנאל. בלתי אפשרי היה לבחור לאן ללכת קודם , אחד יותר יפה , מעוצב ומיוחד ממשנהו....כמובן שחיפשנו מייד את הפוסטר שלנו....בתחושת גאווה ניגשנו אליו...."זה שלנו" אמרנו...הילדים הנציגים שבאו עימנו מצאו את עצמם מצולמים על הפוסטר והתרגשו....את הטקס המרשים פתחה מקהלת בית הספר "ראשונים" בנס ציונה עם השיר בת 60.הם שרו לאורך הטקס כולו וחשוב לציין שהיו מקסימים והצליחו לרגש עם קטעי קריאה בין השירים. בין לבין עלו לברך מנכ"לית משרד החינוך אישה עם נוכחות ,דיברה מן הלב , דיברה בגובה העיניים, לי באופן אישי כבר יצא לשמוע אותה ובכל פעם אני מתרשמת מהאמת הנשקפת ממילותיה....היא חולמת חלומות שניתנים להגשמה....לאחר מכן צפינו בסרט המתעד את העשייה בבתי ספר נבחרים ,למזלינו גם שם הופיעו אותם שגרירים שהצטרפו לנסיעה....הם דיברו דברי טעם וחשנו שיש על מי לסמוך בבית ספרינו, גם י"ור וועד ההורים המדהים שלנו דיבר בסרט והיה נוכח בארוע כך שחשתי שיחסי הגומלין בין בית הספר להורים מתעצמים אף בזכות הסרט הזה....בהמשך ברכו עוד מספר נכבדים אך המרגשת ביותר עבורי היתה ילדה מקסימה מבית ספר בנתניה שייצגה את כלל השגרירים וסיפרה על תרומת התוכנית לה ולבית ספרה ,יש לה אחות מיוחדת ובזכות התוכנית היא הפגישה את בית הספר של אחותה עם ילדי בית הספר שלה לפעילויות משותפות...דמעתי, עברו לחלוקת התעודות והמתנות, אנחנו קיבלנו פרס ראוי ביותר היינו בין המצטיינים. לאחר חלוקת הפרסים הופיעה בפנינו להקת טרראם ,היה מרעיש ומעורר... עם יציאתנו הביתה שאלתי את התלמידים שלנו איך היה ואחד מהם ענה "אבישג ,בשבילי זה אחד הימים המרגשים שחוויתי ....אני מרגיש שווה, אני מרגיש בעל ערך ושייך לקבוצת תלמידים גדולה ואיכותית,כי עשינו מעשים טובים" הוא הבטיח לנסח את החוויה המדהימה מנקודת מבטו....תודה למנצחת על התזמורת הענקית הזו...שבזכותה אנחנו חווים כאלו חוויות מרגשות ומעצימות ....אבישג

2 תגובות:

לימור דוד אמר/ה...

הי אבישג,
כל הכבוד!!! הפרס הוא הדובדבן לעשיה המבורכת שלך בבית - ספרינו בתוכנית מפתח הלב. אך, הצידה לדרך שקיבלו התלמידים, המורים וצוות ביה"ס - חשובה יותר מכל.
אין ספק כי הצלחת התוכנית בבית - ספרינו נשאה פרי בזכות השקעתך הרבה, יצירתיותך, אמונתך בתוכנית בהטמעת ערכיה בבית - ספרינו, ושיתוף כלל ביה"ס בעשייתך.
יישר כוח!!!
בהערכה רבה
לימור דוד

אבישג אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.