יום רביעי, 24 בספטמבר 2008

מדליות להעצמת חדר המורים

אתמול היתה לנו בבית הספר השתלמות מוסדית בה נטלתי חלק.פתחתי את חלקי בהענקת מדליות לשלוש מורות בצוות שלנו.החברות חיכו למי אני אניח על הצוואר את המדליה...מה כתוב עליה ולמה?
אני פניתי לכל אחת מן המורות ושאלתי "האם את יודעת למה קיבלת ממני את המדליה?"
הראשונה אמרה שכן היא מובילה עם כתתה את שגרירי מפתח הל"ב לערך השיתוף כבר מעל שבוע וחצי...הכתה כולה עובדת במרץ להפצת הערך בבית הספר והיא מבינה שאני רוצה להעריכה על כך.
הנהנתי וסיכמתי את דבריה בכך שהיא אכן מובילה את כתתה ברצינות ואחריות....שהם יוזמים יצירתיים ומקסימים...היא רק חזרה משבתון ומייד נכנסה לעיניינים והדבר אינו מובן מאליו.
פניתי אל השנייה שענתה שאינה יודעת על מה קיבלה את המדליה הסברתי לה שאף אחת אינה נבחרה סתם ושאם בחרתי בה ישנה סיבה.היא אמרה בלחש שהדבר היחידי שעולה לה בראש הוא העניין שפנתה אלי לאחר שבוע הלימודים הראשון וביקשה עזרה בפתיחת התוכנית עם כתתה,פנתה אלי במייל עם שאלות, ביקשה קלסר....
היא מורה צעירה וחדשה שנה ראשונה במערכת והעובדה שהיא מצאה לנכון להתחיל מייד עם התוכנית,לא בזבזה זמן ,חקרה שאלה ובדקה ראויה להערכה רבה בעיני.
אמרתי זאת והיא חייכה ואמרה שבעיניה זה ברור שכך היתה צריכה לנהוג....
המורה השלישית לא חיכתה שאשאל ומייד שהבטתי בה אמרה "אני יודעת למה הענקת לי את המדליה מפני שאני יזמתי קשר ייחודי כמחנכת כתה ב' עם מחנכות כיתות א' ועם מקבילתי למען ילדי שתי השכבות. שישי לאחר טקס שיתוף והשתתפות אנו נפגשים כתה עם כתה למהלך שיתופי מיוחד בו נפעל יחד ונכין קופסאות מנייר עם ברכות שנה טובה ובתוכם סוכריות דבש.
אכן זו הסיבה שהיא נבחרה על ידי.
המורות קיבלו במייל את המדליות כדי לחלק לתלמידים מיישמי ערכים בכתות
מאחלת לכולנו שנת ערכים נפלאה ומשתפת אבישג

אין תגובות: