יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

שונות שונות שונות














































































































חודש מיוחד במינו החל אצלנו בבית הספר.ערך השונות מזמן אצלנו עשרות פעילויות מכל התחומים.פתחנו את החודש בטקס הסיגד המדהים שהרימו המורה למוסיקה הסטארטפית שלנו בשיתוף רכזת המדעים שלנו ,הן אספו את כל תלמידי בית הספר שמוצאם מאתיופיה והמחיזו את החיים באתיופיה,הילדים הלכו ברגל...הביאו את ספר התורה המיוחד, האמהות "כיבסו" בגיגיות על הבמה, הילדים שאלו שאלות....רב העדה הוזמן לבמה לספר על העליה מאתפיופיה ועל החג המיוחד.
בסוף הטקס רקדו כל הבנות מן העדה את הריקוד המסורתי והמקסים וכל תלמידי בית הספר והמורות רקדו איתם ,האמפי רקד ושמח כמו שמזמן לא ראינו...ילדי העולים מאתיופיה חוו חוויה מעצבת ומעצימה,חשו גאווה ,עברו בכיתות וחילקו את הדבו הלחם המסורתי.השונות במראהבלטה,גם בתרבות וחלק מהמנהגים אבל מה שבלט יותר היתה הייחודיות.
בכל כיתות בית הספר פתחו את הערך בדרכים שונות ומגוונות....שירי יהונתן גפן מזמנים עבודה נפלאה על הערך...כך גם חג החנוכה על מוטיב צבעי הנרות,נקודות האור השונות בילדים....ספרי סיפורי ניסים מתהווים להם בחלק מן הכיתות.השגרירים עובדים על הפתעה מדהימה....טקס השונות יועלה על ידי המועצה ביום שישי הקרוב ו"תום החתול הכחול" יקבל במה גדולה ומשמעותית בו....

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

היה טקס מרגש וניכר על הילדים שהם חשים נבוכים אך גאים!! זו היתה הזדמנות נהדרת להעצמה.
אני רוצה להעלות בזאת הצעה- לחזור וללמד את התלמידים והצוות את הריקוד גם בהפסקות. אולי בהמשך גם ריקודים נוספים. מה את אומרת??