יום שלישי, 26 בפברואר 2008

משפחה מארחת תחת ערכי מפתח הל"ב




היום קיבלתי תיעוד מילד בכתה ג' בבית ספרי, הוא נכנס אלי לכתה מחייך חיוך רחב ואמר "המורה שלי אמרה שאת בטח מאד תשמחי לראות את מה שעשינו במשפחה מארחת..." אכן מאד שמחתי...ומייד תבינו מדוע. "אני מאד התרגשתי לארח את חבריי ובמיוחד כשהם הגיעו לביתי. התחלנו בהכנת כדורי שוקולד ובאותה הזדמנות הילדים קיימו את ערך הנתינה והמעורבות החברתית. הם מסרו אחד לשני חומרים ,הם עזרו אחד לשני לעשות עיגולים מן העיסה, כל אחד נתן לחברו מחמאות על התוצר הסופי , בקיצור אני בטוח שהם נהנו ולא רק אני. אחר כך הכנו שרשראות עם תליוני מפתח כי אמא שלי חשבה שהילדים יאהבו להכין שרשרת "שתפתח להם את הלב". בפעילות הזו השתמשנו בהרבה סבלנות כי לחלק מהילדים לקח הרבה זמן להשחיל את החרוזים ובסובלנות כי לכל אחד היה קצב אחר והיינו צריכים ללמוד לקבל את השונות ביננו ולא לכעוס. אחר כך ראינו סרט ואכלנו פיצות, כל אחד רצה עם תוספת אחרת ושוב היתה שונות ביננו.ז הו אני חושב שהיה להם כיף אצלי ,אני באמת מקווה שהם גם נהנו וגם למדו לשחק בצורה נעימה."
ואני חושבת שעצם זה שאימו של ת' מצאה לנכון לקנות את תליוני המפתח כדי "לפתוח את הלבבות", מצאה עם ת' את הערכים הכלכך מתאימים בכל פעילות ,מחזק את העובדה שמחנכת הכתה עושה עבודה מדהימה ומצליחה להטמיע את הערכים לא רק בכתה אלא גם בבית . תודה על ההזדמנות שהמחנכת נתנה לי...אבישג

אין תגובות: