יום חמישי, 29 במאי 2008

תודה לך אסתי על העידוד והטיפ החשוב בקשר לתמונות

היי אסתי,אני מאד שמחה שאת ממשיכה לעקוב והאמת שמאד כיף לי לקבל תשובה בתוך הבלוג. לרוב התשובות הן ישירות למייל. בבלוג הזה כתיבת תשובה היא מעט מסובכת ומסורבלת ולכן הרבה מוותרות , כשאני רואה סימון של תגובה אני מתרגשת בכל פעם מחדש ומאד מעריכה את המאמץ.לגבי ההתפתחות שלי ככותבת אני מסכימה איתך מאד ,אני מעזה יותר וכשאני מצליחה להעביר מסר במילים תמונות או תסריט זה ממלא אותי אושר.כתבת שההתלהבות שלי וודאי מדבקת ,אני מאד מקווה זו אחת ממטרות הכתיבה העיקריות שלי.אני אוהבת לבוא לבית הספר בבוקר ולשמוע חברות לצוות שמשוחחות על הכתוב , שואלות אותי שאלות, מחמיאות זו לזו על הצלחות , אפילו מחבקות אותי בחום על הריגוש שיצרתי במהלך הקריאה ועל הפרגון לחברות מהצוות .לגבי התמונות , תקריב אך ורק מתלמידים שלי ויש לנו מהם אישור כתוב חתום מההורים לגבי האתר הבית ספרי, אצלנו לא עושים כלום ללא אישור וחתימה זה א' ב' לנהוג על פי ההנחיות . בכל אופן תודה רבה על החידוד אשים לב בעתיד. שוב תודה על ההתייחסות ואשמח אם תפתיעי אותי מידי פעם כך....סופ"ש נעים אבישג

אין תגובות: