יום שבת, 6 בדצמבר 2008

"אני נולדתי לשלום שרק יגיע...."




בכתה ג' היוצר שלנו הוא עוזי חיטמן ।פתחנו את הנושא עם השיר "כאן נולדתי"...דיברנו על מהי מולדת?מה גורם לי להרגיש שייך?הילדים שוחחו עם ההורים על מהי מולדת בשבילם, כל ילד סיפר מה גורם לו להרגיש שייך למדינה ?לבית הספר ?לכתה ? למשפחה...החיבור עם תחום המולדת חברה ואזרחות היה בלתי נמנע...מעגלי השתייכות.।לאחר מכן עברנו לשיר
"אני נולדתי לשלום" שוחחנו על הבית בו גדל הדובר הבית בו שמע מנגינות ממדינות שונות , שוחחנו על אלפיים שנות גלות עד שקיבלנו מדינה משלנו ובעיקר הדגשנו את השלום אליו כלכך מתפלל הדובר ।.במשימה האחרונה לסיכום הלמידה על השיר התבקש כל תלמיד לצייר את השלום שלו....התוצרים התגלו כמדהימים- כל ילד לקח את החלום לשלום לכיוון שונה...לא יכולנו שלא לקשר את השוני בין החלומות לשלום לערך השונות।


כל הקיר בכתה התמלא בחלום לשלום של כל ילד....ומה זה אם לא שונות?

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לאבישג!

אני מאוד אהבתי לצייר את הציורים שקשורים לעוזי חיטמן.
זה היה מאוד כיף ואני שמחה שהיה לך הרעיון לעשות את זה!.
אוהבת...