יום שישי, 14 בדצמבר 2007

היה לי נעים לשמוע ש...

היי ,רוצה לשתף בכך שהיום נכנסתי לכתה בבית ספרי ולשמחתי המחנכת סיפרה לי שביום חמישי מיד עם חזרתם מחופשת חנוכה ,כשהיא כתבה את התאריך העברי על הלוח ,שאלו הילדים "רגע רגע טבת כבר? אז מה עם הערך החדש ?נפרדנו מהשונות"....??? כשהיא סיפרה לי את הסיפור חשתי התרוממות רוח ,אילו מורות מדהימות יש בבית ספרי ,איך הצליחו להטמיע את התוכנית בכל כך מעט זמן יחסית...פשוט ראוי להערכה. ביום חמישי האחרון ,אתמול בעצם השתתפתי בהשתלמות
"מפתח הלב ,אחת הבנות התחילה למלא איזה שהוא דף שהתבקשנו, לפתע היא שאלה אותי" רגע כסלו זה מעורבות חברתית? מה פתאום עניתי כסלו זו השונות.".. ואז ,,,""
ירד לי האסימון אצלנו בבית הספר אנו רואות כמובן מאליו את העובדה שהילדים צריכים מתוך שינה לדקלם את הערכים להבינם ולפעול על פי "תורתם",וזה לא ממש ברור ...אין ספק שזהו תהליך ארוך ולא תמיד פשוט אבל אני מאמינה שעם התמדה ,רצון אמונה בדרך ותמיכה מתוך בית הספר ומחוצה לו ...התוכנית הזו תצליח ובגדול...שבת שלום אבישג

אין תגובות: