יום שישי, 5 בספטמבר 2008

ממשיכה בטיולים בין הכתות






היי ,היום טיילתי לי בין כתות א' ב' בבית הספר שלי....המורות רק שמעו שאני בדרך וההתלהבות לא פסקה: החלו לקרוא לי ולהזמין אותי לראות את הפינות"המשתפות "בכתות ।חלפתי על פני כל קיר ולא יכולתי להתעלם מן העובדה שמפתח הל"ב חי ונושם בין הכתלים . הילדים עצמם הזמינו אותי להביט ולראות את השיתופים המקסימים שלהם : בכתה ב' אחת ציירו הילדים את עצמם ותלו על הקיר עם הכותרת "ושוב נצאה אל הדרך", בכתה אחרת כתבו את משאלות ליבם על הקיר עם הכותרת:"המשאלות שבלב" , באותה כתה הוסיפו וכתבו גם את תחביביהם של הילדים על גבי כוכבי זהב כשהכותרת הנלוות היא:"כוכב נולד".
מה שבלט בעצם היתה העובדה שהקיר המרכזי הפך להיות הקיר של מפתח הל"ב הוא מככב בצבעוניותו , בייחודיותו....ברעיונות השונים של כל מחנכת להביא לידי ביטוי את הערך המרכזי בדרכה שלה...

לסיום, אמרה לי מורה בכתה א': "אבישג , בשבילי הקיר המרכזי הוא קיר מפתח הל"ב...
הוא יהיה הלב של תלמידי הכתה שלי...."
אז בעצם קיבלתי סיבה נהדרת להתחיל שבוע חדש.....להתראות אבישג

אין תגובות: