יום שני, 22 בדצמבר 2008

ועוד קצת שונות -שגרירים וכרטיסי ביקור...סביבונים ומטבעות שוקולד







































היום על הבוקר נקראתי ל"סדר":...איפה התמונות של השגרירים שלי? איפה התמונות של הקיר שלי? איפה התמונות של הפעילות שלי? אז בשנה שעברה הייתי צריכה "לשכנע" במילים טובות מורות שיתנדבו להוביל ולהנחות שגרירים, או מורות אחרות "להדליק"על פעילות זו או אחרת ...השנה חל שינוי {שונות שונות....כבר אמרתי?} ....קפצנו קפיצה....
שאני אקבל מייל איפה התמונות שלי? למה לא תיעדת בבלוג את מה שהכתה שלי עשתה?
אז הנה חברות יקרות שלי:
כתה ו' {כיתת עבר שלי} פעילות של שונות הכנת כרטיסי ביקור שונים אחד לשני על פי נקודות האור -קיר מהמם।
כתה ב२ של מיכל היו שגרירי מפתח הלב לערך שונות, עברו בכל כתות בית הספר מחופשים לנרות,
המחיזו את השיר "הנר שלי אדום" וחילקו לילדי בית הספר תמונת חנוכיה ללא נרות כשילדי בית ספר התבקשו לעצב את הנרות בצבעים שונים על פי בחירתם ולהדביק בקלסרי מפתח הלב.
כתות א' שלנו הכינו חנוכיות עם ההורים כל ילד והורה צבעו את החנוכיה בצבעים שונים।
הכתה שלי {ג'}, הכרזנו על איסוף סיפורי ניסים מכל משפחות הכתה ,אחת מאמהות הוועד עיצבה את הסיפורים לספר ניסים ,הורים אחרים הדפיסו הכל בצבע ועוד זוג הורים כרך את כל החוברות....כל ילדי הכתה קיבלו לחנוכה ספר ניסים מרגשים...
כתות ד' הכינו מסיבת חנוכה בערב עם ההורים בתוכנית מאכלי עדות שונים ובעקבות הערב יצאה חוברת מאכלי עדות בסימן שונות।
כתות ב' הכינו את הטקס המרשים בסימן שונות המתואר בפוסט הקודם ,וכתות ה' בילו יום של תחרויות ספורט לחנוכה בסימן שונות בין התחנות ובין יכולות הילדים.
יישר כוח לצוות בית ספר סמילנסקי....התמונות בדרך אבישג

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

חג שמח אבישג
חודש כסליו הגיע עלינו לטובה ועמו ערך השונות.מפגש בוקר ראשון לחודש כסליו והילדים מדקלמים את ערך החודש
כולם בעניינים ,הללויה,
מתחילים פעילויות מתאימות
מורות מתנדבות
רוצות לשגרר עם התלמידים את הערך
כל אחת רוצה שתלמידיה יהיו בעניינים
זוכרת שחששת "מי תרצה? מי תתנדב? לא נעים לי להוסיף מטלות למורות ועוד ועוד...."
מורות ניגשות ומבקשות לחגוג את החגיגות הכיתתיות בהלימה לערך החודש
ילדים מבינים ששונות היא לא רק ילדים שונים, צבעים שונים, מראות שונות
יודעים ששונות היא הרבה מעבר
שונות זה אנחנו, אני אתה והוא - כולנו
התרגשנו מהפתיח לערך החודש, המשכנו עם השגרירים הקטנטנים , ראינו יצירות מופת בכיתות השונות
חוויה
התמונות בבלוג מעידות על האווירה
תמונות רבות נוספות באתר בית הספר
אין כמו להיות נוכח במקום ולהיות שותף ולקחת חלק
אני זכיתי